2008.06.28.
21:46

Írta: hatvaniblog

Hatvan város napja

Képösszeállítás a Hatvan város napja rendezvényről:

6 komment

Címkék: fotoblog

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvan.blog.hu/api/trackback/id/tr100543816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábriel 2008.06.28. 22:24:50

Nagyon jó a buli! Rohanok is vissza, csak megkajáltam és lezuhanyoztam.Nagyon pörgős nap ez a mai.
Én holnap elutazom, de egy nagyon jó emékkel.
Amúgy jó ez a blog, kár hogy nem írtam ide sűrűbben. Azért is jó, mert itt nem cenzúrázzák mint o. s. Fidesz- es listás önkormányzati képviselő honlapját. Ott csak ő írhat, ill az őt dicsérő írások jelenhetnek meg. Időnként megmutatja igazi arcát akkor "szalmazsák" néven mindenkit " legyaláz".
Hajrá Hatvan, Hajrá Hatvaniak!

hatvaniblog 2008.06.29. 04:05:24

tibusz hozzászólását kicsit moderálnunk kellett, de közöljük:

"Én meg hétfőn megyek a rendőrségre és följelentem az egész **************** várost!....

Egyrészt azért mert este 22 óra után ugye kuss van a vendéglátó ipari intézményeknek, és ez alól a ****** Érdek Zsolt rendezvényi sem képeznek kivételt. Másrészt azért mert a dembinszky úton az egész rendezvényt reggel óta hallani! Én meg a magam részéről nem vagyok kíváncsi a *********** propagandára."

tibusz 2008.06.29. 09:50:53

Bocsánat! Csak kicsit kiakadtam az este.

Fityisz 2008.06.29. 19:50:54

Tibuszkám. Azért nincs minden este buli. Sajnos. Tény , hogy a városi lét időnként jár kellemetlenséggel, de több ezer ember pedig jó szórakozott. Az is tény, hogy ilyen szórakozási lehetőség pl. Heréden nincs, legfeljebb a polgi leüt (ott) a hólapáttal, ha visszabeszélsz neki.

Gábriel! Ha vagy még jelentkezz!
Megnéztem - o. s. bloggján - a sós képeket és igen gyanús nekem. Én láttam már ilyeneket és azt tudni kell, hogy a kiszóródott só gyorsan szineződik- por, stb- ezért a kép elkészülte előtt NEM sokkal sérülhetett meg a zsák .
Kik is voltak ott előtte?
Szerintem érdemes lenne megnézni, hogy ez véletlen műve, vagy valaki(k) segítettek ebben!
Nem akarok semmit mondani ezzel, de ez fölöttébb gyanús!

kiváncsiskodó 2008.06.29. 23:40:27

Gábrielnek:
Igazad van, én írtam Sándor blogjára, de nem rakta ki moderálás után, pedig én nem káromkodtam benne, nem sértegettem, csak egy-két számomra ismert tényt soroltam fel, s a véleményemet tőmondatokban leírtam.

Tibusznak:
Beírásod után elnézést kértél, megértem, ha zavart, s hirtelen felindulásból írtál, nincs is gond ezzel. Cak annyival egészítenélek ki, hogy a rendelet a vendéglátóipari egységekre vonatkozik, s a tegnapi rendezvény egy egyszeri fesztiválnap volt. Szóval ha ti a barátaiddal is szerveztek egy fesztivált (mint pl: a volt fácán előtti rockfesztivál, s kaptok területfoglalási engedélyt), akkor ott 22 óra után is lehet alkoholt vásárolni.
Még egy kis megjegyzés, ha te a dembiszky úton laksz, gondolom örülsz, hogy nem az 5-ös iskola udvarán tartanak városi rendezvényeket, mint régebben az expókat, meg utána a sörfesztivált. Gondolom idén 10-ed annyira zavart a fesztivál téged és a lakótelepen élőket, mint annak előtte. Szerintem az tényleg pozítívum, hogy pár éve szinte minden városi rendezvény a népkertben van, így az messzebb esik a lakóépületektől, viszont közelebb van hozva az újhatvaniaknak, mintha az 5-ösnél lenne fesztivál.
süti beállítások módosítása